TRANSLATE TO ENGLISH
Changing Tracks tindrà impacte molt més enllà del final de les obres dels artistes instal·lades a Catalunya, el Comptat de Mayo i Northamptonshire.
Aquest diumenge, un personatge molt especial va ser presentat davant la societat olotina, un nou membre de la faràndula: el gegant Naoise, un regal de l’artista Aideen Barry a l’Associació d’Amics del Tren Olot-Girona.
Aquest gegant, inspirat en la imatge del darrer conductor del tren que feia la ruta del carrilet Pedro Casals Mirangelo (que encara és viu i té 96 anys), també té molts trets que recorden el seu orígen: és pèl roig (per recordar l’orígen irlandès de la seva padrina) i porta un nom gaèlic, Naoise, el que l’Aideen va escollir per ell (és també el nom del seu fill petit, que va estar a Olot durant el procés de creació de les obres del Changing Tracks i ara és tot un amant dels trens).
- L’alcalde d’Olot, J.M. Corominas presenta el gegant
- El president dels Amics del Tren, Ignasi Riera, en un moment de la presentació
- L’Aideen a l’interior del gegant
- Aideen Barry atenent la premsa olotina
- Petita cercavila d’en Naoise des del Museu fins la Plaça Major
- Foto de grup: l’alcalde, els Amics del Tren, els constructors del gegant, el sastre, i l’equip de Changing Tracks
- Els membres de la faràndula comencen a arribar a la plaça major
- En Naoise fent el seu primer ball a la Plaça Major d’Olot amb la resta de la faràndula olotina